38,730 +41070 -2340
Kudos
#1557 (Top 0.4872%)
| Kudos/dag | 8.15 |
| Kudos/reaguursel | 19.24 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1712 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -180 |
38,730 +41070 -2340
Kudos
#1557 (Top 0.4872%)
| Kudos/dag | 8.15 |
| Kudos/reaguursel | 19.24 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1712 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -180 |
2,013
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.42 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 11.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.42 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 105 |
| Geregistreerd op | 22-06-2013 |
| Eerste reactie op | 22-06-2013 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-10 11:42:10 door michielios op Eet smakelijk, even zitten
-weggejorist-
-2 kudos 2026-06-08 07:23:21 door blackphilip op Ff patsen met de bak van de zaak
Oorlogsmisdadiger
1 kudos 2026-06-07 16:59:26 door gerritgerritsma op Ff patsen met de bak van de zaak
@Teddutil | 07-06-26 | 16:27: en voel je je nu ook superieur?
2 kudos 2026-06-07 16:27:26 door Stefan9434 op Ff patsen met de bak van de zaak
Teddutil is een infantiel.
8 kudos 2026-06-07 15:43:25 door SnotYoung op Ff patsen met de bak van de zaak
@Teddutil | 07-06-26 | 16:27:
Fijn toch dat er altijd een leraar Nederlands tussen zit die klaar komt vanwege het feit dat hij iemand op een taal of schrijffoutje kan pakken... Dankjewel dikke van Dale!
-3 kudos 2026-06-07 14:27:35 door Teddutil op Ff patsen met de bak van de zaak
De spelling verassen (met één 'r') betekent letterlijk "in as veranderen" of "cremeren"
1 kudos 2026-06-06 21:38:52 door KenJijDeSwaffelman op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@Nonamed | 06-06-26 | 17:57: *nazis
2 kudos 2026-06-06 17:59:02 door Molochiaan op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
@Nonamed | 06-06-26 | 17:57: Vreemd, een reactie op extreem linkse propaganda, komt uit een extreem rechtse hoek. Ik had het niet kunnen verzinnen.
7 kudos 2026-06-06 17:56:47 door lekkerNSFW op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Ja maar helaas niet meer in Nederland....
0 kudos 2026-06-06 17:36:29 door Zolderkolder op Ondertussen bij de grens Maastricht
Is een keer wat anders
10 kudos 2026-06-06 16:19:20 door Greenhorn op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
No lives matter.
-11 kudos 2026-06-06 15:57:54 door Nonamed op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Google even 'oprichter wlm' En kijk of je je graag associeert met wlm. Ik heb niet zoveel met Blm maar wat achter wlm zit zijn gewoon neo naties.
-15 kudos 2026-06-06 15:57:12 door Dump-Pie-Dump op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
ALL LIVES MATTER!!
Dus ja, white ook, en black ook... Blijf gewoon een beetje lief voor elkaar mensen :) En doorrrr
-41 kudos 2026-06-06 15:14:56 door rew op NOS redacteuren vinden 'White Lives Matter' racistisch
Vuile racist!
10 kudos 2026-06-04 10:28:00 door A.D.H.D. op Ondertussen in tokkieland: Pauper Jay Zwarts heeft wel 200.000 volgers ja
Juist dit maakt kijkcijfers.
4 kudos 2026-06-03 10:56:52 door Creatieloos op RE: Niks aan het handje..
Van mij ook als ze zitten, zelfs als ze liggen.
0 kudos 2026-05-30 20:28:51 door DiePanzerVorwaerts3 op Jerrycans afgepakt van herder
Ja, die agenten zouden zich beter bezig houden met het toenemende geweld op het strand en op de kermis in Fochteloërveen. Laat staan die wekelijkse bezetting van de N919 door XR.
Tip: hou je gewoon aan de maximumsnelheid, tokkie.
2 kudos 2026-05-30 16:58:17 door qreaguurder op Jerrycans afgepakt van herder
Ja als die gasten nu eens stoppen met drugs kopen, is die ellende in de natuur met drugsafval dumpen ook snel afgelopen...
4 kudos 2026-05-30 14:54:50 door very-ferry op Jerrycans afgepakt van herder
@DohnJoe1 | 30-05-26 | 16:45: Vind het inderdaad best een goed moment.
-10 kudos 2026-05-30 14:45:10 door DohnJoe1 op Jerrycans afgepakt van herder
Ah ja, laten we ook weer over de verkeerscontroles gaan klagen!
7 kudos 2026-05-30 08:34:20 door Abdell op Humor van vroeger
@ZusAntigoon | 30-05-26 | 09:12: Ja dat klopt dan toch ook.
-8 kudos 2026-05-30 07:12:03 door ZusAntigoon op Humor van vroeger
@Petjeafhoor | 30-05-26 | 08:27: Als er allemaal kampers en tokkies naar een land waren gemigreerd en daar datzelfde hadden gedaan, het je het dan ok gevonden als men daar zei "die Nederlanders een groot drama volk (uitzonderingen daargelaten)"?
22 kudos 2026-05-30 06:27:53 door Petjeafhoor op Humor van vroeger
Ja daar hebben ze het zelf naar gemaakt. Het is ook een groot drama volk. ( uitzonderingen daargelaten)
0 kudos 2026-05-26 19:46:47 door Routine op Bizar bloedgevecht in de trein
@Dommezet | 26-05-26 | 17:42: Ja, en 20 jaar geleden, kon jij toen meer of minder met je geld? Dat een economie van een land vooruit gaat, wil niet zeggen dat de mensen daadwerkelijk rijker worden. Die stijging zit vooral in de top 0.5% en of grote bedrijven.
-1 kudos 2026-05-26 19:13:36 door Badderbeest! op Bizar bloedgevecht in de trein
@Belezendgrijpen | 26-05-26 | 18:44: Ik wil het best wel even regelen, maar alleen met dictatoriale macht. Anders is het maar verspilling van levensenergie.
0 kudos 2026-05-26 16:51:47 door tommy84620 op Bizar bloedgevecht in de trein
-weggejorist-
3 kudos 2026-05-26 16:44:09 door Belezendgrijpen op Bizar bloedgevecht in de trein
Je kunt zelf politiek actief worden en het beter doen he.
3 kudos 2026-05-26 15:42:09 door Dommezet op Bizar bloedgevecht in de trein
@Zjwikhoofd | 26-05-26 | 12:58:
Onze economie is de afgelopen 20 jaar van circa 500 miljard naar 1000 miljard gegaan.
Maar door de stijjgende huizenprijzen, zorg en energiekosten is het niet voor vele merkbaar.
-1 kudos 2026-05-26 12:34:07 door Aend op Bizar bloedgevecht in de trein
@Zjwikhoofd | 26-05-26 | 12:58: nee hoor, de economie is juist behoorlijk op stoom. En natuurlijk zijn er grote en kleine problemen, maar dat is van alle tijden.
-8 kudos 2026-05-26 11:08:41 door Maxima_Hartman op Bizar bloedgevecht in de trein
Als dumpert je enige contact met de buitenwereld is vanaf je zolderkamer dan kan ik me voorstellen dat je dat denkt.
1 kudos 2026-05-26 11:01:38 door Fogol op Man word een beetje boos
Ik zie een oude blanke man, een blanke jongen op een scooter en iemand die accentloos Nederlands spreekt terwijl ze dit registreerd.
24 kudos 2026-05-26 10:58:26 door Zjwikhoofd op Bizar bloedgevecht in de trein
@Aend | 26-05-26 | 12:39: Nog wel. Ondertussen keldert bijvoorbeeld de kwaliteit van onderwijs, en staat onze economie al zo'n 20 jaar geparkeerd.
-2 kudos 2026-05-26 10:39:01 door Aend op Bizar bloedgevecht in de trein
nee hoor. Er zijn maar een paar landen waar het leven beter is dan hier.
7 kudos 2026-05-24 19:34:43 door unbanned op Politie op zoek naar 2 jongeren
Gebruik jij dan de NU.NL versie? Of een signalement dat wel eerlijk is?
0 kudos 2026-05-16 14:38:28 door Dielange88 op Scooterjeugd schiet op politie
Mag niet, want stel ze lopen letsel op door jou handelen. Dan kan jij als diender nog betalen ook.
0 kudos 2026-05-11 18:11:58 door HQX op Nieuwe vrienden maken
Deze hond heeft duidelijk van nature een vriendelijk en nieuwsgierig karakter. In een vergelijkbare situatie met mijn hond, op dezelfde leeftijd, was zijn conclusie na wat voorzichtig gesnuffel toch echt: "Aan tafel!"
Ik was alert dus er is niets gebeurd, maar vijf jaar later denkt hij daar nog steeds precies hetzelfde over. Ik zal dus altijd oplettend moeten blijven.
4 kudos 2026-05-11 15:02:29 door Gebruikersnaam-ofzo op Nieuwe vrienden maken
Ik denk dat je ongelijk hebt. Deze hond heet namelijk FENTON!!!
-4 kudos 2026-05-11 11:52:52 door nieuwsgierige pelg op Nieuwe vrienden maken
@MVahl | 11-05-26 | 12:46: Denk je dat de Grote Mufti zich iets gaat aantrekken van jouw sneer? Denk je dat het iets gaat helpen?
6 kudos 2026-05-11 11:19:54 door Zoepvogel op Nieuwe vrienden maken
In principe heb je gelijk, maar ik zou dit toch niet met mijn hond doen.
Even een situatie waardoor er paniek ontstaat bij de koeien of de hond, en jou hond haalt zijn nek, gezicht, ogen e.d. open aan dat puntdraad waar hij dan wild in tekeer gaat.
9 kudos 2026-05-11 10:46:54 door MVahl op Nieuwe vrienden maken
*wordt
1 kudos 2026-05-09 06:12:04 door ReaguurderPrimaris op Oldskool Quattro geluid
@SimonMc | 09-05-26 | 00:55: Ik had je gemind, maar je hebt inderdaad gelijk: https://nl.wikipedia.org/wiki/... Plusje!
2 kudos 2026-05-08 22:55:23 door SimonMc op Oldskool Quattro geluid
*cilinder
0 kudos 2026-05-06 18:07:21 door bulletje1960 op Asobusje deel 3
Onkel Richter.
1 kudos 2026-05-06 15:18:40 door ShoarmaSjaak op Niet opletten..
@redthehaghue | 06-05-26 | 12:59: L vergeten?
0 kudos 2026-05-06 12:44:48 door Sylvitip op Niet opletten..
@redthehaghue | 06-05-26 | 12:59: Niet echt een strak reaguursel.
-3 kudos 2026-05-06 10:59:02 door redthehaghue op Niet opletten..
Speling vergeten?
* Toque
-2 kudos 2026-05-05 06:31:19 door Anyways op Gekkie gooit bijl door voorruit
Jij komt er elke week? Dit lijkt toch echt wat anders te zijn gezien de bijzondere agressie en de wapens.
-4 kudos 2026-05-04 16:33:57 door hollebollegijs69 op Gekkie gooit bijl door voorruit
Wat homo's hier mee te maken? Dit zijn doorgesnoven drop-outs!
5 kudos 2026-05-04 15:15:49 door SimonMc op Gekkie gooit bijl door voorruit
*Wordt
4 kudos 2026-05-04 11:05:18 door lekkerNSFW op HANDEN OMHOOG
daarom hebben ze hem vermoord.